نحوه سمپاشی سوسک

نحوه سمپاشی سوسک

پیدا کردن سوسک در خانه شما در بعضی مواقع می تواند کار دشواری باشد اما با این وجود می توان این کار را انجام داد.

اغلب اوقات ، در فضاهایی که در حال تغذیه یا لانه سازی هستند ، در حال خزیدن آنها را خواهید دید. در بیشتر موارد ، شما نمی توانید آنها را تا زمانی که رشد کامل پیدا کنند ، ببینید ، بنابراین خلاص شدن از شر آنها می تواند یک کار چالش برانگیز باشد.

با خواندن این مطلب می توانید با نحوه سمپاشی سوسک آشنا شوید.

یکی از اولین کارهایی که می توانید برای رهایی از سوسک ها در منزل یا محل کار انجام دهید ، نظافت منزل یا نظافت محل کار خود از جمله فرش ، میز ، سینک ظرفشویی ، کابینت ها ، ماکروویو ، پرده و سایر مناطق است.

فرش ، کابینت ها ، سینک ظرفشویی و ماکروفر و … کالاهای اساسی است که باید تمیز شود زیرا سوسک ها اغلب این موارد را به عنوان خانه خود انتخاب می کنند.

اگر در خانه خود حیوانات خانگی دارید ، می خواهید به بهترین شکل ممکن پس از آنها نیز تمیز کنید.

سوسک ها از موهای حیوان خانگی و سایر بقایای حیوانات تغذیه می کنند ، به همین دلیل است که به طور مداوم موهای حیوان خانگی را تمیز می کنیم.

نحوه سمپاشی سوسک

برای مشاوره رایگان درباره اطلاع از قیمت و نحوه سمپاشی سوسک می توانید همین حالا با شماره های نوشته شده در پایین صفحه تماس حاصل نمایید.

برای از بین بردن سوسک های خانه نیز می توانید از تعدادی اسپری یا از خدمات سمپاشی سوسک استفاده کنید. در عاقلانه ترین حالت به شما توصیه می شود تا از خدمات سمپاشی سوسک بهره بگیرید.

چرا که درصورتیکه شخصا اقدام به سمپاشی سوسکها نمایید،درصورتیکه نتوانید با تخمگذاری سوسک مقابله کنید سمپاشی شما باعث مقاوم شدن سوسک و تخم سوسک ها به سموم شده وکار دشوارتر می شود.

مطالعه کنید  شرکت سمپاشی بوشهر سمپاشی منزل و محیط کار

یک شرکت سمپاشی سوسک می تواند با شناسایی محل زندگی سوسک ها و محل تخمگذاری سوسک ها بهترین روش سمپاشی سوسک را برگزیند. دراین روش شرکت سمپاشی سوسک سعی خود را کرده تا از بهترین سم سوسک و راحت ترین روش سمپاشی سوسک استفاده کند. شایان ذکر است در روش سمپاشی سوسک که شرکت سمپاشی سوسک استفاده میکند از بین بردن سوسک و از بین بردن تخم سوسک در اولویت اول قرار دارد.

نکته دشوار در انجام این کار این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که به تمام مناطق حمله می کنید ، فرش ، سینک ظرفشویی ، کمد های چوبی ، کابینت ها ، ماکروفر ها و … خود را کاملاً سمپاشی کنید.

نحوه سمپاشی سوسکاز آنجا که ممکن است در محل های ذکر شده سوسک ها وجود داشته باشد ، ممکن است سمپاشی سوسک چندین بار به طور مرتب انجام شود تا اینکه همه تخم سوسک ها و سوسکها کشته شدند.

انواع سوسک های موجود در منزل و نحوه سمپاشی سوسک :

خلاص شدن از شر سوسک های ذکر شده می تواند یک روند ناامید کننده و وقت گیر برای تحمل باشد ، اما برای اینکه خانه شما تا حد امکان تمیز و بهداشتی باشد باید سمپاشی هر چند وقت یکبار به صورت منظم انجام شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت کیان سم تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل جهت سمپاشی اعم از ماسک – دستکش – لباس مخصوص – چکمه و … به صورت کامل رعایت می شود و از طرفی تجهیزات سمپاشی مانند دستگاه سمپاش قبل و بعد سمپاشی با مواد ضدعفونی ضد ویروس کرونا ، در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می شود. (فیلم موجود در پایین 🙂

مطالعه کنید  شرکت سمپاشی ساس ارائه کننده خدمات دفع حشرات موذی با گارانتی

لازم به ذکر است که نحوه سمپاشی سوسک به نوع سوسک موجود در منزل یا محل کار شما بستگی دارد.

بهترین فصل برای سمپاشی سوسک چه زمانی است؟

بهترین زمان و فصل سمپاشی سوسک در ساختمان ها و منازل در ماه فروردین و اردیبهشت است چرا که در این زمان با گرم شدن هوا، سوسک ها (سوسری ها) شروع به زاد و ولد و تخم ریزی (کپسول گذاری) می کنند و بهتر است قبل از ازدیاد آن ها سمپاشی مرحله اول را انجام شود.

سمپاشی مرحله دوم در صورت نیاز بهتر است در ماه تیر و مرداد تجدید شود تا پروسه مبارزه با سوسک کامل انجام گیرد.

سوسک های ریز آلمانی یا به اصطلاح سوسک کابینت آشپزخانه یا سوسک آشپزخانه معمولا از طریق منافذ زیر درب ورودی ساختمان و پنچره ها و مسیر هواکش های آشپزخانه و هواکش دستشویی ها از منزل همسایگانی که خودشان آلوده به سوسک ریز آلمانی هستند انتقال می یابد.

ولی عمده نقل وانتقال سوسک آلمانی از طریق کارتن ها صورت می گیرد. بصورتی که این سوسک آشپزخانه ای تخم خود را در درز کارتن ها رها .رده و با انتقال این کارتن ها به منزل ما شروع به تولید مثل می کندد.

اطلاع از نحوه سمپاشی سوسک

برای اطلاع از نحوه سمپاشی سوسک می توانید با کارشناسان شرکت کیان سم از طریق تلفن های بالا تماس حاصل نمایید.

شما با خرید وسایلی مانند مبلمان، شانه تخم مرغ، لباس نیز احتمال انتقال سوسک در صورت آلوده بودن این اشیا به منزل خود هستید.

سوسک های درشت فاضلابی یا همان سوسک حمام معمولا از طریق سقف های کاذب و مسیر راه آب های ساختمان مانند دستشوی ، حمام و سینک آشپزخانه ، درب و پنجره ها وارد منزل ما می شوند.

با سمپاشی دوره ای ساختمان در مسیر فاضلاب ساختمان تا حد بسیاری مشکل سوسک درشت فاضلابی ساختمان برطرف خواهد شد.

مطالعه کنید  ضدعفونی_کرونا

نشانه های تکثیر سوسک آلمانی

سوسک های آلمانی ترجیح میدهند در محیط های گرم و مرطوب که غذا و رطوبت یافت می شوند، زندگی کنند.

این حشرات معمولا در آشپزخانه های خانگی یا تجاری یافت می شوند، بنابراین احتمال دیده شدن آن ها در این مکان ها بیشتر است.

همچنین در این مکان ها مدفوع شان دیده می شود.

این مدفوع بیشتر روی پیشخوان و داخل کشوها یافت می شود. لکه های ترشحات آن ها تیره بوده و در گوشه های اتاق، بالای دور و اطراف شکاف های دیوار یافت می شود. این مدفوع میتواند باعث بیماریهای آلژیک شود. وهمچنین میتواند برای افرادی با بیماریهای تنفسی آلرژی ایجاد کرده ونیز باعث بیماریهای پوستی شود.

نحوه سمپاشی سوسک با توجه به نوع و مقدار جمعیت سوسک های موجود تعیین می شود.

زمانی که جمعیت سوسک های آلمانی در تعداد زیاد موجود باشد، بوی بد به مشام می رسد.

تهدید

جمعیت زیاد سوسک آلمانی می تواند به بروز بیماری و واکنش های آلرژیک در بسیاری از افراد منجر شود.

گفته می شود این سوسک حداقل 33 نوع باکتری، شش نوع کرم پاراسیتیک و حداقل هفت نوع از پاتوژن های انسانی را داراست.

این موجودات می توانند با حرکت بر روی مواد آلوده جرم و باکتری را جمع کرده و به مکان های دیگر، غذاها و وسایل شخصی ببرند.

مطالعات پزشکی نشان داده که آلرژن های سوسک آلمانی واکنش های آلرژیک ایجاد کرده و می تواند به حملات آسم، مخصوصا در کودکان، منجر شود.

به همین دلیل کنترل این حشره ضروری است.

مناطق تحت پوشش خدمات سمپاشی در شهر تهران :

  • غرب تهران
  • شرق تهران
  • شمال تهران
  • مرکز و جنوب تهران

برای آشنایی با نحوه سمپاشی سوسک در محل کار می توانید از منوی بالای سایت استفاده نمایید.

محله های خدمت دهی کیان سم عبارتند از :

  • صادقیه
  • ستارخان
  • سعادت آباد
  • شهرک غرب
  • جنت آباد
  • شهران
  • مرزداران
  • نواب
  • ولنجک
  • اقدسیه
  • کامرانیه
  • زعفرانیه
  • قیطریه
  • الهیه
  • آجودانیه
  • تهرانپارس
  • نارمک
  • رسالت
فهرست